Wat is een goedkoop alternatief voor in-ear monitoring?

Hoi,

wij zijn een beginnend bandje en willen graag onszelf (monitor), of de muziek horen terwijl we spelen. Nu ben ik al een beetje opzoek geweest en wat wij zoeken is ongeveer dit: http://www.bax-shop.nl/in-ear-set/shure-p3tra-k3e-606-630-mhz-psm-300-in-ear-set.

We spelen met maximaal 5 man, maar nu is mijn vraag: Is er geen goedkopere oplossing om bij iedereen hetzelfde geluid in de oren te krijgen, zonder dat men hoort dat wij meespelen met het origineel.

Ik zoek dus iets in de trant van een portofoon/walkie-talkie, die aangesloten kan worden op de versterker en signaal kan geven voor 5 hoofdtelefoons/oortjes.

Alvast bedankt,

Patrick

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deze:
http://www.bax-shop.nl/in-ear-set/db-technologies-eme-one-in-ear-monitoring-systeem
Tja draadloos (van een beetje kwaliteit) is duur.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt echt geen idee waar in-ears voor gebruikt worden meespelen met het origineel het is toch geen karaoke echt dat jij jezelf muzikant of band durft te noemen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ach Deaal, er zijn toch genoeg pro bands en artiesten welke met een click-track mee spelen of zingen. ;)

Antwoorden (1)

Beetje tricky misschien, maar je zou kunnen proberen om op een mac Airfoil te draaien. Daarmee kun je tegelijkertijd streamen naar meerdere apparaten zoals smartphones.